Pomoc

Vítejte!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Tato komunita je určena pro profesionály a nadšence našich produktů a služeb. Sdílejte a diskutujte o nejlepším obsahu a nových marketingových nápadech, budujte svůj profesionální profil a staňte se lepším obchodníkem.

This community is for professional and enthusiast users, partners and programmers. You can ask questions about:

  • jak nainstalovat Odoo na konkrétní infrastrukturu,
  • jak konfigurovat nebo přizpůsobit Odoo specifickým podnikovým potřebám,
  • jaký je nejlepší způsob použití Odoo pro konkrétní obchodní potřeby,
  • jak vyvíjet moduly pro vlastní potřebu,
  • specifické otázky ohledně služeb Odoo, atd.

Než se zeptáte - nezapomeňte hledat podobnou otázku. Otázky můžete vyhledávat podle názvu nebo značek. Je také v pořádku odpovědět na vlastní otázku.

Vyhněte se prosím kladení otázek, které jsou pro tuto komunitu příliš subjektivní a argumentační nebo nejsou relevantní.

Měli byste se ptát pouze prakticky odpověditelné otázky na základě skutečných problémů, kterým čelíte. Diskutování, nekonečné otázky snižují užitečnost tohoto webu a vytlačují další otázky z přední stránky.

To prevent your question from being flagged and possibly removed, avoid asking subjective questions where …

  • každá odpověď je stejně platná: “Jaké je vaše oblíbené ______?”
  • Vaše odpověď je obsažena již v otázce, ale očekáváte více odpovědí, jako např.:"Používám ______ pro ______, co používáte vy?"
  • tohle není žádný skutečný problém, který by měl být vyřešen: “Jsem zvědavý, jestli se ostatní lidé cítí jako já.”
  • byli jsme dotázáni na hypotetickou otázku: "Co by se stalo, kdyby ________?"
  • jsou ty řeči maskované jako otázka “________ akorát otravuje, nemám pravdu?”

Pokud se Vás týká některý z následujících příkladů nebo pokud smyslem Vaší otázky je "Chtěl/a bych se zúčastnit diskuze o ______", pak byste měl/a raději použít emailovou konferenci. Pokud smyslem je "Chtěl/a bych, aby mi bylo vysvětleno _____", jste tu správně.

(Výše uvedená část byla upravena z FAQ Stackoverflow.)

Navíc:

  • Odpovědi by neměly přidávat ani rozšiřovat otázky. Místo toho buď otázku upravte, nebo přidejte komentář k otázce.
  • Odpovědi by neměly komentovat jiné odpovědi. Místo toho přidejte komentář k ostatním odpovědím.
  • Odpovědi by neměly jen odkazovat na jiné otázky. Místo toho přidejte poznámku s poznámkou k otázce "Možný duplikát ...". Je však v pořádku zahrnout odkazy na další otázky nebo odpovědi, které poskytují relevantní doplňující informace.
  • Odpovědi by neměly poskytovat pouze odkaz na řešení. Místo toho poskytněte textový popis řešení do své odpovědi, i když je to jen kopie / vložení. Odkazy jsou vítány, ale měly by doplňovat odpovědi, odkazovat zdroje nebo doplňující čtení.

Odpovědi by neměly přidávat ani rozšiřovat otázky. Místo toho buď otázku upravte, nebo přidejte komentář.

Odpovědi by neměly komentovat jiné odpovědi. Místo toho přidejte komentář k ostatním odpovědím.

Odpovědi by neměly poukazovat pouze na jiné otázky. Místo toho přidejte komentář označující „Možný duplikát ...“. Je však v pořádku zahrnout odkazy na další otázky nebo odpovědi poskytující relevantní doplňující informace.

Odpovědi by neměly poskytovat pouze odkaz na řešení. Místo toho poskytněte textový popis řešení do své odpovědi, i když je to jen kopie / vložení. Odkazy jsou vítány, ale měly by doplňovat odpovědi, odkazovat zdroje nebo doplňující čtení.

Odpovědi by neměly začít debaty. Tyto komunitní otázky a odpovědi nejsou diskusní skupinou. Vyhněte se, abyste ve svých odpovědích pořádali debaty, protože mají tendenci oslabovat podstatu otázek a odpovědí. Pro krátké diskuse použijte komentář.

When a question or answer is upvoted, the user who posted them will gain some points, which are called "karma points". These points serve as a rough measure of the community trust to him/her. Various moderation tasks are gradually assigned to the users based on those points.

Pokud například položíte zajímavou otázku nebo poskytnete užitečnou odpověď, váš příspěvek bude hlasováním posunut nahoru. Na druhou stranu, pokud je odpověď zavádějící - bude hlasováním posunut dolu. Každým kladným hlasem získá 10 bodů, každý hlas proti odečte 10 bodů. Limit je 200 bodů denně, které lze nashromáždit za otázku nebo odpověď. Tabulka uvedená na konci vysvětluje požadavky na reputaci bodů pro každý typ úkolu moderování.

The goal of this site is create a relevant knowledge base that would answer questions related to Odoo.

Therefore questions and answers can be edited like wiki pages by experienced users of this site in order to improve the overall quality of the knowledge base content. Such privileges are granted based on user karma level: you will be able to do the same once your karma gets high enough.

Pokud tento přístup pro Vás není vyhovující, respektujte prosím tuto komunitu a použijte Google+.

5 hlasujte pro, přidejte komentář
50 hlasovat proti
30 vložte textový odkaz, nahrajte soubory
750 Váš profil může být zobrazen jako kontextová nápověda
50 smazat vlastní komentář
100 označit jako urážlivé, uzavřít vlastní otázku
300 editovat jakýkoliv příspěvek, zobrazit příspěvky označené jako urážlivé
500 akceptovat jakoukoliv odpověď
500 vymazat jakýkoliv komentář
500 zavřít jakýkoliv příspěvek
1 000 smazat jakoukoliv otázku nebo odpověď